مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 06:402021-11-09دانش

طراحی بورس «شهید قاسم سلیمانی» برای دانشجویان و اساتید سوری


مدیر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرد: دانشگاه صنعتی امیرکبیر بورسی را تحت عنوان «شهید قاسم سلیمانی» برای 150 دانشجو و استاد سوری طراحی کرده است.

- به نقل از دانشگاه امیرکبیر، امیر گلرو در بازدید وزیر علوم کشور سوریه از دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این دانشگاه دارای 527 عضو هیات علمی است که تاکنون 10 عضو هیات علمی این دانشگاه به عنوان وزیر انتخاب شده اند.

وی افزود: دانشگاه صنعتی امیرکبیر از نظر تحقیقاتی در دنیا سرآمد است و براساس اعلام پایگاه رتبه بندی کیو اس این دانشگاه از نظر شاخص سرانه ارجاعات هر استاد رتبه 19 کل جهان را دارد.

مدیر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه دانشگاه دارای 24 مرکز تحقیقاتی و 16 قطب علمی است، تاکید کرد:زمینه های اصلی تحقیقاتی این دانشگاه در زمینه سلامت، ایمنی، آب، محیط زیست و انرژی است.

گل رو اظهار داشت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر در زمینه کارآفرینی سرمایه گذاری های بسیاری انجام داده است و آمادگی داریم این تجربه را با دانشگاه های کشور سوریه به اشتراک بگذاریم.

وی گفت: این دانشگاه دارای دانشجویان بین المللی از جمله دانشجویان سوری است که برنامه داریم جذب دانشجویان خارجی از جمله دانشجویان کشور سوریه را افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی بورس «شهید قاسم سلیمانی» برای دانشجویان و اساتید سوری

طراحی بورس «شهید قاسم سلیمانی» برای دانشجویان و اساتید سوری